Nowości od Żabki. Żabka Non Stop i Żabka Drive

© Grupa Żabka

Żabka wciąż poszukuje nowych rozwiązań, które ułatwiają życie i pozwalają klientom sklepu na zaoszczędzenie czasu. Są to Żabka Non Stop i Żabka Drive. Nowe formaty sklepu zostały otwarte w jubileuszowym dla sieci Żabka roku, w którym Żabka obchodzi swoje 25-lecie.

 

W Warszawie i Piasecznie ruszyły dwa nowe formaty sklepu Żabka. Żabka Non Stop w godzinach 6:00-23:00 działa jak standardowa placówka sieci Żabka, natomiast w godzinach nocnych, od godziny 23:00 do 6:00, sklep zmienia się w autonomiczną Żabkę Nano, do której wejście jest możliwe za pomocą karty płatniczej lub aplikacji mobilnej Żappka z kartą płatniczą podpiętą pod Żappka Pay. Zakupy odbywają się bezgotówkowo i bezobsługowo.

Kolejną nowością jest zlokalizowana w Piasecznie Żabka Drive, w której zakupy można zrobić bez wysiadania z auta. Ten nowy format sklepu oferuje poszerzony asortyment przekąsek znanych z Żabka Café.

Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Grupy Żabka, dyrektor zarządzający Żabka Polska, mówi, że nowe formaty sklepów odpowiadają na potrzeby klientów sklepu i pozwalają na zaoszczędzenie czasu. W ciągu 25 lat działalności firma przeszła drogę od małych, tradycyjnych sklepów do nowoczesnego ekosystemu convenience, który dostarcza produkty i usługi do ponad 3 milionów klientów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama