McDonalds kreatywnie. Kampania z humorem

© Leo Burnett

Sieć McDonalds wystartowała w Wielkiej Brytanii z kampanią Saver Meal Deals stworzoną w ramach istniejącej od ośmiu lat platformy Like Getting Your Mone’s Worth?. Promuje ona oszczędne podejście do wydawania pieniędzy. Przeprowadzone w ramach kampanii działania marketingowe w humorystyczny sposób przedstawiają oszczędnościowe pomysły marki sprzedającej fast foody na zdobycie więcej za mniej. Sieć zdecydowała się podejść z dystansem do tematu i pokazać, że cięcie kosztów może oznaczać nowe pomysły i zabawę. McDonalds razem z twórcą kampanii Leo Burnettem stworzyli reklamę, która nie mieści się w standardowych wymiarze billboardu. W granicach tradycyjnego plakatu wielkoformatowego znajduje się zaledwie część reklamy, której reszta w ramach przysłowiowych oszczędności została namalowana bezpośrednio na ścianie budynku, na którym umieszczony jest billboard.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama