Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Roland VersaExpress RF-640

W świecie komunikacji wizualnej coraz trudniej przyciągnąć wzrok odbiorcy. Jednym ze sposobów na wywołane efektu, jakiego nie da się przegapić jest stworzenie wydruku o niezwykle wyrazistych barwach. Od niedawna jest to możliwe, dzięki nowej ośmiokolorowej, ekosolwentowej maszynie Roland VersaExpress RF-640.

 

Mocne, wyraziste kolory potrafią przyciągać wzrok. Pomarańcze, żółcie i czerwienie z pewnością wpadną w oko przechodniowi w szary jesienny dzień, a POS zachwycający kolorem na pewno zostanie zauważony w sklepowej alejce. Równie atrakcyjny wyda się samochód oklejony reklamą w niecodziennych barwach. W natłoku bodźców, coraz trudniej przyciągnąć wzrok klienta, dlatego też wykorzystanie wyrazistych kolorów wydaje się doskonałym rozwiązaniem, pozwalającym na wyróżnienie się. Nowa, ekosolwentowa, ośmiokolorowa maszyna Roland VersaExpress RF-640 jest rozwiązaniem, które z pewnością pomoże uzyskać niespotykane barwy. Urządzenie to oferuje najszerszy gamut kolorystyczny wśród maszyn tej klasy przeznaczonych do zewnętrznych, trwałych aplikacji graficznych. Pokrywa aż dziewięćdziesiąt dziewięć procent wzornika Pantone i Solid Gamut. Dzięki temu może dostarczyć niezapomniane wrażenia kolorystyczne.

 

Kolor na wagę złota

Maszyna Roland VersaExpress RF-640 jest oparta na popularnym i cieszącym się powodzeniem urządzeniu RF-40 dual CMYK. Jednak w przeciwieństwie do poprzedniczki, VersaExpress RF-640 wyposażona jest w osiem kolorów- CMYK, jasny czarny, czerwony, zielony i pomarańczowy. Dzięki temu wydruki charakteryzują się jakością, dopasowaniem kolorów oraz wytrzymałością. O tym, że trudno je przeoczyć może świadczyć zainteresowanie, jakim cieszyła się maszyna podczas przedpremierowej prezentacji na targach Fespa. Wszechstronność kolorystyczna, jaką charakteryzuje się urządzenie, może mieć wielorakie zastosowanie. Z pewnością można wykorzystać ją przy odwzorowaniu barw charakterystycznych dla konkretnej marki. Takie kolory jak pomarańczowy czy zielony są bardzo trudne do odwzorowania, błędy zdarzają się również podczas stosowania czerwonego, a wiele firm z branży FMCG używa tych barw jako swoich znaków charakterystycznych. Urządzenie dysponujące takim mamutem jak VersaExpress RF-640 pozwoli wyeliminować nieścisłości kolorystyczne związane z reklamowaniem takich marek. Zastosowań, w jakich można wykorzystać urządzenie jest bardzo wiele, są to różnego rodzaju bannery, POSy, folie do wrappingu czy też grafiki pokazowe. Czerwony, zielony i pomarańczowy rozszerzają spektrum kolorystyczne widoczne na wydrukach. W połączeniu z jasnym czarnym tworzą mieszankę, która rzuci się w oczy niemal każdemu. Zastosowanie tylu kolorów ma też wpływ na doskonałe odwzorowanie różnych tonacji kolorystycznych, delikatnych gradientów oraz fotograficzna reprodukcję. Dzięki temu maszyna może być wykorzystywana do tworzenia różnego rodzaju dekoracji wnętrz, reprodukcji dzieł sztuki lub fotografii. A to otwiera drzwi do takich przedsiębiorstw jak sieci hoteli, muzea, galerie, miejsca rozrywki, restauracje czy biura.

 

Technika warta zauważenia

Urządzenie Roland VersaExpress RF-640 jest obsługiwane za pomocą oprogramowania ErgoSoft Roland Edition 2 Special Plus Rip, które wzmaga produktywność, wspiera pracę urządzeni oraz pozwala dbać o zarządzanie kolorem, dzięki czemu gwarantuje efekt końcowy na bardzo wysokim poziomie. W końcu barwa jest jednym z najlepszych sposobów, aby się wyróżnić.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama