Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Roland VersaExpress RF-640

W świecie komunikacji wizualnej coraz trudniej przyciągnąć wzrok odbiorcy. Jednym ze sposobów na wywołane efektu, jakiego nie da się przegapić jest stworzenie wydruku o niezwykle wyrazistych barwach. Od niedawna jest to możliwe, dzięki nowej ośmiokolorowej, ekosolwentowej maszynie Roland VersaExpress RF-640.

 

Mocne, wyraziste kolory potrafią przyciągać wzrok. Pomarańcze, żółcie i czerwienie z pewnością wpadną w oko przechodniowi w szary jesienny dzień, a POS zachwycający kolorem na pewno zostanie zauważony w sklepowej alejce. Równie atrakcyjny wyda się samochód oklejony reklamą w niecodziennych barwach. W natłoku bodźców, coraz trudniej przyciągnąć wzrok klienta, dlatego też wykorzystanie wyrazistych kolorów wydaje się doskonałym rozwiązaniem, pozwalającym na wyróżnienie się. Nowa, ekosolwentowa, ośmiokolorowa maszyna Roland VersaExpress RF-640 jest rozwiązaniem, które z pewnością pomoże uzyskać niespotykane barwy. Urządzenie to oferuje najszerszy gamut kolorystyczny wśród maszyn tej klasy przeznaczonych do zewnętrznych, trwałych aplikacji graficznych. Pokrywa aż dziewięćdziesiąt dziewięć procent wzornika Pantone i Solid Gamut. Dzięki temu może dostarczyć niezapomniane wrażenia kolorystyczne.

 

Kolor na wagę złota

Maszyna Roland VersaExpress RF-640 jest oparta na popularnym i cieszącym się powodzeniem urządzeniu RF-40 dual CMYK. Jednak w przeciwieństwie do poprzedniczki, VersaExpress RF-640 wyposażona jest w osiem kolorów- CMYK, jasny czarny, czerwony, zielony i pomarańczowy. Dzięki temu wydruki charakteryzują się jakością, dopasowaniem kolorów oraz wytrzymałością. O tym, że trudno je przeoczyć może świadczyć zainteresowanie, jakim cieszyła się maszyna podczas przedpremierowej prezentacji na targach Fespa. Wszechstronność kolorystyczna, jaką charakteryzuje się urządzenie, może mieć wielorakie zastosowanie. Z pewnością można wykorzystać ją przy odwzorowaniu barw charakterystycznych dla konkretnej marki. Takie kolory jak pomarańczowy czy zielony są bardzo trudne do odwzorowania, błędy zdarzają się również podczas stosowania czerwonego, a wiele firm z branży FMCG używa tych barw jako swoich znaków charakterystycznych. Urządzenie dysponujące takim mamutem jak VersaExpress RF-640 pozwoli wyeliminować nieścisłości kolorystyczne związane z reklamowaniem takich marek. Zastosowań, w jakich można wykorzystać urządzenie jest bardzo wiele, są to różnego rodzaju bannery, POSy, folie do wrappingu czy też grafiki pokazowe. Czerwony, zielony i pomarańczowy rozszerzają spektrum kolorystyczne widoczne na wydrukach. W połączeniu z jasnym czarnym tworzą mieszankę, która rzuci się w oczy niemal każdemu. Zastosowanie tylu kolorów ma też wpływ na doskonałe odwzorowanie różnych tonacji kolorystycznych, delikatnych gradientów oraz fotograficzna reprodukcję. Dzięki temu maszyna może być wykorzystywana do tworzenia różnego rodzaju dekoracji wnętrz, reprodukcji dzieł sztuki lub fotografii. A to otwiera drzwi do takich przedsiębiorstw jak sieci hoteli, muzea, galerie, miejsca rozrywki, restauracje czy biura.

 

Technika warta zauważenia

Urządzenie Roland VersaExpress RF-640 jest obsługiwane za pomocą oprogramowania ErgoSoft Roland Edition 2 Special Plus Rip, które wzmaga produktywność, wspiera pracę urządzeni oraz pozwala dbać o zarządzanie kolorem, dzięki czemu gwarantuje efekt końcowy na bardzo wysokim poziomie. W końcu barwa jest jednym z najlepszych sposobów, aby się wyróżnić.

następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama