Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

Bajki flagowe

„My home is my castle” – mój dom to moja twierdza. Sprawdza się, gdy mówimy o nas samych. Co jednak z miejscami, które są twierdzą dla… marek? Lub z lokalizacjami, które stają się takim „domem” na chwilę? Sposób na porządną komunikację miejscową oraz kilka innych wizualnych sztuczek zna niezawodny jak zwykle zespół Reakcji.

 

Flagi masztowe w kształcie prostokąta – klasyka gatunku. W samym Poznaniu, gdzie swoją siedzibę ma Reakcja, spotkamy je co krok: przed budynkiem MTP, przy Torze Regatowym Malta, lub oddziale Volkswagena. (Ten ostatni już korzystał z usług firmy produkującej flagi reklamowe, ale o tym na końcu tekstu). Drukowane techniką cyfrową, jednostronnie, z kolorystyką oferującą przebicie rzędu 90 proc. To sporo! O trwałości i wartości produktu nie zawsze decyduje jednak taki parametr, dobra flaga to przede wszystkim odpowiedni materiał. Trik polega na wykorzystaniu niemieckiej jakości w polskiej produkcji. Reakcja sprowadza zza zachodniej granicy dwa rodzaje materiału: pierwszy, należący do standardu to 100 proc. poliester (waga: 115 g/m2), drugi natomiast – za sprawą dodatkowych otworów i perforowanej struktury (przy wadze 125 g/m2) – to wersja „mesh”.


To nie koniec kwestii masztów
Przyglądając się ofercie firmy z Poznania, zauważymy spójność: flagi masztowe, które produkują, mogą zawisnąć na profesjonalnych i nieodzownych elementach takich form reklamy. Chodzi o maszty z włókna szklanego. Stożkowa forma, cztery wersje o zróżnicowanych funkcjach, wysokość od 6-ciu do 12-stu metrów, do tego okresowe przeglądy, serwis, mocowanie w betonowym fundamencie i gwarancja na niełamliwość rur, która wynosi… 10 lat!
 

Udane przedstawienie
Scena: plaża lub duży zielony teren. Wydarzenie: kampania promocyjna napoju, maraton lub festiwal. Aby móc powiedzieć: „show must go on!”, potrzebujemy: gości. Ci przyjdą, jeżeli  naszą imprezę odpowiednio oznaczymy. Nadchodzące lato jak zwykle może być egzaminem z komunikacji wizualnej, dlatego Reakcja udziela podpowiedzi. Po pierwsze – flagi przenośne. Łatwe w transporcie dzięki torbom do przechowywania, ważą niewiele i występują w kilku wysokościach. Firma produkuje egzemplarze mierzące od 230 do 600 cm, których maszty są odporne na silny wiatr (stąd nazwa – „winder”) lub teleskopowe. Te ostatnie producent wykonuje z aluminium („eko”). Po drugie – leżaki. O zaletach leżaków nie musimy przekonywać nikogo, jeżeli znajdzie się jednak powątpiewający fan aktywnego wypoczynku, niech wie, że Reakcja ma w portfolio aż dwa ich typy. Jeżeli znajdzie się ktoś odpowiedzialny za koszty – cyfrowo drukowane grafiki na siedziskach z łatwością można wymienić.


Przychodzi Banderas po flagę
…Po trzecie – banderki, których zbieżność z Antonio Banderasem jest przypadkowa i ma na celu jedyne efekt humorystyczny. Słusznie, jeżeli budzą natomiast skojarzenie z flagami na statkach. Firma z Poznania oferuje drukowane sublimacyjnie flagi do mocowania na jachtach. Produkt ze wszech miar ciekawy, o którym więcej przeczytamy na www.banderki.pl.

 

Obiecany Volkswagen
„Nie mamy żadnych ograniczeń w produkcji na poliestrze. Pełna gama kolorystyczna CMYK, drukowanie na brytach o szerokości 3,2 m, a te łączymy w powierzchnie nieskończone. Dzięki szerokim możliwościom szwalniczym, nie ograniczamy klientów w ich pomysłach – staramy się wykonać każde zlecenie” – podsumowują swoje realizacje specjaliści z Reakcji. Dla znanej marki samochodów powstał pionowy banner z górną poprzeczką, który zawieszono wysoko nad ziemią. Wysokość jest bowiem sprawą klienta… Pomogą się z nią zmierzyć realizacje flagowe i gama niezbędnych akcesoriów.


www.flagireklamowe.info.pl

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama