Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Roadtour „Route 62” z beMatrix

 

Zbudowanie stoiska, które nie tylko przyciąga uwagę klientów, ale jest także praktyczne to nie lada wyzwanie. Firma beMatrix postanowiła udowodnić, że da się to zrobić i w tym celu wybrała bardzo ciekawą formę promocji nazwaną „Route 62”. Mianowicie wyruszyła w trasę po Europie, która trwać będzie od 15 czerwca do 6 lipca. W jej ramach prezentowane będą kompleksowe rozwiązania modułowe tworzone przez firmę. Wszystko, co potrzebne by zbudować stoisko czy pop-up, a mianowicie zintegrowane rozwiązania wykorzystujące oryginalną ramę z otworami, konfiguracja 360 stopni, ściany Panelskin, gładkie wypełnienia tekstylne, kasetony świetlne, dynamiczne Ledskin pojawią się w ciężarówce, która zawita 27 czerwca również w Poznaniu. Częścią „Route 62” jest również beMatrix Acadamy, podczas której prezentowane będą możliwości kompleksowych modułowych rozwiązań do budowy stoisk.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama