NEWS




Technologia FLXflow. Nowe możliwości dla Arizona 1300

Canon ogłosił wprowadzenie technologii FLXflow do serii ploterów płaskich Arizona 1300, oferując nowe funkcje, które znacząco zwiększają wydajność i produktywność urządzeń. Z liczbą ponad 8000 urządzeń na całym świecie, użytkownicy Arizona mogą uzyskać większą produktywność, łatwość obsługi oraz wszechstronność zastosowań, dzięki technologii FLXflow.

więcej »

Mural przypomina o historii. Rozmowy o XX wieku

W Warszawie powstał mural, który zachęca do rozmów o historii XX wieku. Obraz stanowi element międzynarodowej kampanii społeczno-edukacyjnej „Pamiętaj. 23 sierpnia”, realizowanej przez Europejską Sieć Pamięć i Solidarność (ESPS) w ramach obchodów Europejskiego Dnia Pamięci Ofiar Reżimów Totalitarnych.

więcej »

Sico na fali rozwoju. Nowy udziałowiec

Sico Polska pozyskał nowego udziałowca w postaci TI Holding, inwestora branżowego, którego właścicielką jest Renata Tulwin, do której należy również Grupa Tuplex (w tym Tuplex TD). Portoflio produktów Sico i Tuplexu jest wobec siebie komplementarne. Pozwoli to na jeszcze lepszą obsługę klientów obu firm.

więcej »

Energa rozświetli Toruń. Sztuka wizualna dla każdego

Toruńska gotycka starówka na kilka dni zamieni się w magiczną przestrzeń wypełnioną blaskiem wielobarwnych instalacji świetlnych. Wszystko za sprawą 15. Bella Skyway Festival, który odbędzie się w dniach 20-24 sierpnia. Sponsorem wydarzenia jest Energa.

więcej »

Adele in Munich. Zachwycają przestrzeń muzyczna

Sierpień w Monachium upływa w rytmie muzyki Adele, która przygotowała dla swoich europejskich fanów serię 10 koncertów. O ich wyjątkowości stanowi nie tylko fakt, że Adele występuje w Europie pierwszy raz po kilku latach przerwy, ale także to gdzie odbywają się koncerty. Piosenkarka występuje na scenie, która powstała specjalnie na tę okazję. Jak wygląda Adele Arena?

więcej »

Działania Greenpeace. Ośmiornica w Warszawie

W Warszawie na brzegu Wisły pojawiła się ogromna, różowa ośmiornica. Zośka, bo tak nazwali ją ci, którzy ją spotkali, miała ważne przesłanie. Apelowała, by Polska przyjęła Światowy Traktat Oceaniczny.

więcej »

UPM Raflatac przejmuje Grafityp. Rozwój UPM Graphics

Firma UPM Raflatac przejęła belgijską firmę Grafityp, aby przyspieszyć swój rozwój w zakresie rozwiązań graficznych. Połączenie istniejącej działalności UPM Raflatac Graphics z firmą Grafityp wzmocni ogólną pozycję konkurencyjną firmy w tym segmencie i rozszerzy jej portfolio.

więcej »

Identyfikacja wizualna Wedla. Muzeum Fabryki Czekolady

Jesienią na mapie Warszawy pojawi się jedyne w tej części Europy, multisensoryczne muzeum czekolady. Będzie to miejsce wyjątkowe dzięki niestandardowemu podejściu do kwestii designu, architektury i identyfikacji wizualnej, za którą odpowiada Jerzy Skakun ze studio Homework.

więcej »

Rewolucja FOOH. Porcelana na Zamku Królewskim

Gdyby na wieży zegarowej Zamku Królewskiego w Warszawie pojawił się jakikolwiek niestandardowy przedmiot, to więcej niż pewne, że wzbudziłoby to duże zainteresowanie. Z pewnością też odbiło by się szerokim echem w mediach. Tak też się stało za sprawą nowej kampanii Zamku.

więcej »

Mały znaczek, wielka sztuka. Mural Proembriona w obiegu

Poczta Polska wprowadziła do obiegu wyjątkowy znaczek prezentujący sztukę uliczną. To nie tylko próba przybliżenia tej dynamicznej formy wyrazu artystycznego, ale także okazja do zaprezentowania jednego z najciekawszych dzieł polskiego street artu jakim jest praca pt. „Atraktor” autorstwa Krzysztofa „Proembriona” Syrucia.

więcej »

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama