NEWS




Sony World Photography Awards. Zapisy czas start

Od początku czerwca można zgłaszać prace do 18. edycji konkursu Sony World Photography Awards. Odbywający się co rok konkurs jest wydarzeniem o globalnym zasięgu i ma na celu wyróżnienie najlepszych współczesnych fotografii, które kształtują współczesny język wizualny. Udział w konkursie zapewnia rozgłos i daje duże możliwości rozwoju fotografom z całego świata.

więcej »

drupa gardens. Druk cyfrowy w strefie gastronomicznej

Na targach drupa 2024, strefa drupa gardens zaprezentowała nowoczesne materiały i rozwiązania drukarskie na żywo w przestrzeni Food Court. Międzynarodowi partnerzy z branży poligraficznej wsparli projekt innowacyjnymi materiałami i nowoczesnymi rozwiązaniami druku cyfrowego.

więcej »

drupa touchpoint textile. Sztuka na ubraniach

Na trwających właśnie targach drupa w Düsseldorfie wszyscy zaangażowani w branżę druku na tekstyliach mogą znaleźć odpowiedzi na nurtujące ich pytania, nawiązać nowe kontakty biznesowe, a także zebrać (niejedną) garść nowości z branży. Dla specjalistów w zakresie druku na tekstyliach organizatorzy targów przygotowali specjalną przestrzeń drupa touchpoint textile.

więcej »

Xaar na targach drupa. Zmiana zasad druku atramentowego na tekstyliach

Podczas targów drupa w Düsseldorfie w ramach forum touchpoint textile Xaar przedstawi w jaki sposób najnowsze technologie druku atramentowego zmieniają zasady druku na tekstyliach.

więcej »

Niespodzianka w Krakowie. Dedykowane komunikaty dla podróżnych

Podczas konferencji Invest Cuffs ekrany zainstalowane na stacji kolejowej w Krakowie zostały zsynchronizowane z rozkładem jazdy. Po wjeździe pociągu na stację na ekranach pojawiały się spersonalizowane komunikaty dla gości z danego regionu. Hasła nawiązywały do lokalnych symboli i tematyki konferencji.

więcej »

Kolejna nowość od AMS. Elastyczny czas emisji spotów

W kwietniu AMS zrealizował pierwszą kampanię z elastycznym czasem emisji spotów wideo. To nowość na rynku Digital OOH, na którym dotychczas realizowano emisję tylko 10 sekundowych reklam. Jako pierwsza z nowej funkcjonalności skorzystała firma Orange Polska, której reklama światłowodu trwa 15 sekund.

więcej »

Rogalik na drogę. Czerwony autobus 7Days

W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”. Kampania będzie miała również wydźwięk lokalny. Na ulicach Lublina pojawi się czerwony piętrowy autobus 7Days funkcjonujący w ramach komunikacji miejskiej.

więcej »

Kor­nit Di­gi­tal na Te­xpro­cess 2024. Kompleksowe portfolio na targach

Kor­nit Di­gi­tal zaprezentuje zintegrowane portfolio przepływu pra­cy na tar­gach Te­xpro­cess 2024. Wystawa Kornit w Messe Frank­furt, która odbędzie się w dniach 23–26 kwiet­nia, pozwoli uczestnikom doświadczyć niezrównanej mocy cyfrowych tekstyliów.

więcej »

Galeria Rusz. Artystyczny bilboard powraca

Dzięki pomocy oddanych fanów oraz firmy ZnajdźReklamę.pl, Galeria Rusz wróciła z nową ekspozycją na bilbordzie przy Wałach gen. Sikorskiego w Toruniu. Pod koniec lutego tego roku nieznani sprawcy zdewastowali i zniszczyli bilbord z pracą artystyczną Galerii Rusz.

więcej »

adphos na techtextil. Kluczowe rozwiązania

Firma adphos dzięki opatentowanym technologiom aNIR i aLITE odgrywa wiodącą rolę w dziedzinie przemysłowych procesów termicznych. Na targach techtextil we Frankfurcie przedstawi nowe rozwiązania w dziedzinie powłok tekstylnych i drukowania inteligentnych tekstyliów.

więcej »

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama