Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

NEWS




Galeria Plakatu AMS. Zwyciężczyni 24. edycji konkursu

Sandra Różycka wygrała 24. edycję Galerii Plakatu AMS pod hasłem “Wygodnie i odpowiedzialnie, czyli jak?”. Jury wyróżniło jeszcze 5 prac – dwie autorstwa Rozalii Michalskiej, oraz prace Magdaleny Wosik, Natalii Leśniak i Anny Czochary.

więcej »

PrintFactory i Flexa. Harmonijny przepływ pracy

Użytkownicy ploterów tnących Flexa mogą cieszyć się usprawnionymi procesami drukowania i finishingu dzięki najnowszej integracji tych urządzeń z oprogramowaniem PrintFactory. Połączenie obu technologii zapewnia płynny przepływ pracy, który gwarantuje profesjonalistom z branży komunikacji wizualnej wyjątkowe rezultaty druku.

więcej »

Umowa Warexpo i Gemius. Odbiorcy OOH policzeni

Warexpo i Gemius podpisały umowę, na mocy której Gemius przekaże dane na temat konsumpcji reklamy zewnętrznej dostarczanej przez Warexpo. Rynek mediów zyska dostęp do nowego rodzaju danych, służących pomiarowi OOH.

więcej »

Ice Festiwal 2023 w Poznaniu. Lodowa zabawa powraca

17-sta już edycja corocznego Ice Festiwal w tym roku odbędzie się w samym sercu stolicy Wielkopolski, gdzie w dniach 8-10 grudnia przy ulicy Święty Marcin w Poznaniu powstanie lodowe miasteczko „Stihl Ice City”.

więcej »

Polska Izba Przemysłu Targowego. Jubileusz 30-lecia

Polska Izba Przemysłu Targowego świętuje w tym roku Jubileusz 30-lecia. Obchody 30 rocznicy istnienia zrzeszenia mają na celu podkreślenie wkładu Polskiej Izby Przemysłu Targowego w rozwój polskiej branży targowej, a także rodzimej gospodarki w ciągu ostatnich 30 lat.

więcej »

Promocja miasta Poznań. Tradycja zamknięta w hologramie

Ogólnopolskim obchodom odzyskania przez Polskę niepodległości (11 listoapda) towarzyszy w stolicy Wielkopolski świętowanie imienin najsłynniejszej poznańskiej ulicy, Święty Marcin. Z lokalną tradycją związane są rogale świętomarcińskie. W tym roku Miasto Poznań zdecydowało się na dość nietypowy sposób promocji tego specjału.

więcej »

Kampania Carlsberg Polska. Trzeźwo myślę

Z danych Komendy Głównej Policji wynika, że w 2022 roku zanotowano ponad dwa tysiące incydentów drogowych z udziałem osób będących pod wpływem alkoholu, a wśród nich znalazło się aż 268 przypadków śmiertelnych.

więcej »

InPost partnerem Tour de France. Promocja marki w Europie

Od 2024 roku Grupa InPost zostanie oficjalnym partnerem wyścigu kolarskiego Tour de France. Partnerstwo jest dla InPostu, działającego we Francji pod marką Mondial Relay, okazją do poszerzenia świadomości istnienia marki wśród europejskich konsumentów.

więcej »

Dwudniowe warsztaty laserowe. Akademii Lasera w Colop Polska

Po okresie wakacyjnym Colop Polska powrócił do organizacji warsztatów laserowych znanych po nazwą Akademii Lasera. Organizowane od 2007 roku cykliczne szkolenia mają już prawie 100 zrealizowanych edycji.

więcej »

Soyang Europe dla Marc Jacobs. Przyciągająca oko witryna

Stylographics, firma zajmująca się drukiem wielkoformatowym i produkcją od wielu lat współpracuje zarówno z Soyang Europe (Soyang), jak i popularnym producentem odzieżowym firmą Marc Jacobs. Teraz Soyang zostało wybrane do stworzenia przyciągającej wzrok witryny sklepowej dla tej globalnej marki modowej.

więcej »

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama