NEWS




Poznań Ice Festival. Lodowe rzeźby powracają na Stary Rynek!

W tym roku Poznań Ice Festival będzie obchodził 18-te urodziny. Wydarzenie odbędzie się w dniach 6-8 grudnia i z pewnością jak co roku przyciągnie zarówno najlepszych zawodników jak i rzesze widzów spragnionych zimowych emocji.

więcej »

Oranżadowa lokomotywa. Pociągiem do Bożego Narodzenia

Na kolejowe perony w połowie listopada wjechał pociąg ciągnięty przez wyjątkową lokomotywę, która jest kluczowym elementem zimowej kampanii marki Oranżada Hellena należącej do Grupy Colian. Kampania odbywa się pod hasłem „Święta razem są wybitne”.

więcej »

Kampania edukacyjna Pekao. Bądźmy #CYBERczujni

Pekao wystartował z nową, ogólnopolską kampanią w mediach społecznościowych „Bądźmy #CYBERczujni”, której celem jest zwiększenie świadomości Polaków na temat cyberbezpieczeństwa. Inicjatywa realizowana jest w ramach programu #cyberPekao.

więcej »

Modelki z AI. Mango tworzy trendy

Mango stworzyło pierwszą kampanię wygenerowaną przez sztuczną inteligencję dla limitowanej kolekcji Sunset Dream swojej linii młodzieżowej Teen Mango. Start kampanii jest częścią planu strategicznego Mango na lata 2024-2026, którego celem jest tworzenie wartości poprzez rozwój technologiczny, zarządzanie danymi i doskonałość operacyjną.

więcej »

Dzień otwarty Panasonic. Przyszłość branży Visual

W czwartek, 24 października 2024 roku w hotelu Barceló w Warszawie, odbył się coroczny Dzień Otwarty Panasonic, organizowany przez Panasonic Connect Europe.  Wydarzenie przyciągnęło entuzjastów technologii i profesjonalistów z różnych branż

więcej »

Kampania dla powodzian. Dolny Śląsk czeka

Na ekranach DOOH w całej Polsce emitowane są spoty przygotowane specjalnie z myślą o przepięknym regionie Polski, doświadczonym podczas niedawnej powodzi. Akcja jest efektem współpracy firm działających w ramach Grupy Roboczej DOOH w IAB Polska i ma na celu pomoc mieszkańcom Dolnego Śląska.

więcej »

Bieszczady inaczej. Wciągająca lekcja historii z Panasonic

Przełomowa w Polsce wystawa immersyjna ożywia bogate dziedzictwo kulturowe Bieszczadów. Jak podkreślił starosta Marek Andruch, wystawa ta opowiada fascynującą historię, o której należy pamiętać.

więcej »

Centrum Muzyki w Krakowie. System identyfikacji wizualnej

Identyfikacja wizualna nowego Centrum Muzyki w Krakowie, została opracowana przez Super Super Studio. Agencja zwyciężyła w dwuetapowym konkursie na logo i identyfikację wizualną, zorganizowanym przez Agencję Rozwoju Miasta Krakowa we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej.

więcej »

Akademia Lasera. Szkolenia w Colop Polska

Jesienią Colop Polska powraca z organizacją warsztatów laserowych, Akademii Lasera. Najbliższa edycja odbędzie się w październiku w Poznaniu, a kolejna w listopadzie w Bytomiu. W bieżącym roku odbyły się już cztery edycje warsztatów, a w sumie ponad 100 szkoleń prowadzonych cyklicznie.

więcej »

Reklamy OOH. Najbardziej akceptowane

Badanie przeprowadzone przez iPoster pokazuje, że ponad połowa Polaków twierdzi, że w największym stopniu akceptuje reklamy w przestrzeni miejskiej, galeriach handlowych oraz prasie. Pozostałe formy reklamy niespecjalnie podbijają ich serca i gusta.

więcej »

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty