Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

⅓ - uratuj ją!

Twórcy aplikacji Too Good To Go wraz z agencją reklamową YMLY&R zorganizowali kampanię przeciwko marnotrawieniu żywności „⅓ się marnuje. Uratuj ją!”. Kampania obejmie nośniki OOH, digital oraz media społecznościowe.

Badania dowodzą, że ⅓ produkowanej żywności się marnuje. Dlatego też na ilustracjach kampanii przedstawione są posiłki, takie jak pączek, pizza czy sushi, które właśnie w tej części zostały oderwane, powodując niewykorzystaną powierzchnię reklamową, stanowiącą odniesienie do marnowanego jedzenia. Oprócz banków żywności, do akcji włączyły się firmy takie jak Starbucks, Pizza Hut, BP, North Fish czy Natura Cold Press. Punkt kulminacyjny akcji przypadnie na 29 września, kiedy to ma miejsce ustanowiony przez ONZ Dzień Walki z Marnowaniem Jedzenia. Wtedy właśnie partnerzy akcji aktywnie włączą się w działania na kanałach social media dla podkreślenia skali problemu i zachęcenia do ratowania jedzenia.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

„Odwilż”, słońce i przejaśnienia!!!

Po pandemicznym „zamrożeniu” i spowolnieniu branży związanej z komunikacją wizualną właśnie następuje przełom! Widać „odwilż” oraz nowe możliwości, a także nowe wyzwania, które teraz przed branżą stoją. W niniejszym numerze VISUAL COMMUNICATION – jako partner medialny – skupiamy się na Międzynarodowych Targach Reklamy i Druku „Warsaw Rema Extra”, które odbywają się w dniach 15-17. września.

Reklama