Nowe oblicze marki Henkel. Tożsamość wizualna godna pioniera

©Henkel

Firma Henkel, we współpracy z MetaDesign, firmą doradczą Publicis Groupe Germany, przedefiniowała wizualną tożsamość swojej marki korporacyjnej. Transformacji przyświeca motto firmy: „Pioneers at hart for the good of generations”. Nowy, dynamiczny wygląd wizualnej identyfikacji odzwierciedla strategiczne pozycjonowanie marki korporacyjnej Henkla jako pioniera odpowiedzialnego za dobro przyszłych pokoleń. Zintegrowana architektura marki tworzy przejrzyste, wiążące ramy dla interakcji pomiędzy marką korporacyjną, dwoma jednostkami biznesowymi (Adhesive Technologies i Consumer Brands), ich markami produktowymi oraz wszystkimi działaniami funkcyjnymi i inicjatywami firmy. Nowy projekt korporacyjnej identyfikacji Henkla łączy elastyczność, różnorodność i dynamizm z prostotą i przejrzystością. Może być dostosowywany do każdego użycia, od druku cyfrowego po eventy. Dzięki temu spełnia wymagania różnych jednostek organizacyjnych i grup docelowych. Nowa tożsamość unowocześnia markę, zachowując jednocześnie jej rozpoznawalność. Zastosowane kombinacje barw wprowadzają różnorodność i dynamizm, a emocjonalny i nowatorski język wizualny oraz unikalny, zmienny krój pisma (Henkel GT Flexa) sprawiają, że projekt marki jest żywy i ekspresyjny.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama