Druk DTF UV. Wszystko co niezbędne w Api.pl

© Api.pl

Api.pl oferuje pełną gamę produktów potrzebnych do druku DTF UV, w tym drukarki Gongzheng DTF UV, laminatory i folie do druku i transferu A+B. Technologia druku DTF UV umożliwia przenoszenie grafik z folii transferowej na nietypowe powierzchnie, takie jak długopisy, szkło i drewno, przy wykorzystaniu drukarek UV i specjalnej folii. Zalety DTF UV to elastyczne atramenty, które umożliwiają dostosowanie procesu drukowania do różnych potrzeb, możliwość znakowania produktów o nieregularnych kształtach i brak potrzeby korzystania z matrycy do druku UV.

Do druku potrzebne są elastyczne atramenty UV i zestaw folii A+B. Proces drukowania polega na wydrukowaniu grafiki w konfiguracji W-CMYK-V na folii do druku, a następnie naniesieniu folii transferowej na wydruk za pomocą laminatora. Następnie grafika jest przenoszona na przygotowane podłoże, usuwa się folię A, a nadruk pozostaje na podłożu. DTF UV nie wymaga stosowania prasy termotransferowej.

Oferta Api.pl
W ofercie Api.pl znajduje się uniwersalna drukarka Gongzheng H0906I, która umożliwia drukowanie na różnych płaskich i cylindrycznych powierzchniach, a także folie dedykowane do druku i transferu UV DTF. Drukarka wykorzystuje wydajne głowice drukujące Epson I3200, co zapewnia szybki i wysokiej jakości druk grafik. Proponowany przez Api.pl laminator rolowy Ecoroll Desktop 350 doskonale sprawdza się w laminowaniu standardowych materiałów arkuszowych oraz wydruków papieru wykonanych w technologii DTF UV. Płynna regulacja temperatury oraz szybkości laminacji daje możliwość dostosowania parametrów pracy do danego materiału.

Wiecej informacji na stronie Api.pl.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama