Znikająca magenta. Cannes Lions 2015.

Na tegorocznym festiwalu Cannes Lions 2015 nagrodzono m.in. realizację agencji Ogilvy & Mather z Bogoty w Kolumbii, która przygotowała dla swojego klienta Ecofill Ink Cartridges kampanię pod hasłem „Don’t let magenta run out when you need it the most” (Nie pozwól, żeby zabrakło magenty, kiedy jej najbardziej potrzebujesz). Na zdjęciu publikowanym na nośnikach outdoorowych widzimy stopniowo znikające z ustawionych w szeregu kobiet elementy garderoby w kolorze magenty. Kolumbijska agencja oprócz nagrodzonej kampanii dla Ecofill może poszczycić się jeszcze trzema złotymi lwami w kategorii reklamy outdoorowej, przywiezionymi z Cannes.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama