Biznes i Ludzie

Labo Print wyróżniony

Firma Labo Print została wyróżniona tytułem Solidny Pracodawca Roku 2021. Program wyłania, honoruje i promuje najlepszych pracodawców w Polsce. Specjalnie powołana komisja konkursu, ocenia między innymi politykę personalną, dbałość o bezpieczeństwo i warunki pracy, warunki socjalne, zewnętrzne i wewnętrzne opinie o firmie, dynamikę zatrudnienia na przestrzeni ostatnich lat, ścieżkę kariery, a także działania podejmowane na rzecz pracowników.

więcej »

500 kilometrów do celu!

Mariusz Musialski „Maniek”, jeden z pracowników firmy Dynamic Technology, kontynuuje pieszą wyprawę do siedziby Jeronimo Martins w Lizbonie. Pomimo wielu przeciwieństw, w tym walki z koronawirusem, bohater podróży nie poddał się, a do końca drogi zostało mu jeszcze niecałe 500 kilometrów. Podczas wyprawy spotkał się on z największymi gwiazdami polskiego futbolu.

więcej »

LG zgarnia nagrody

Firma LG Electronics otrzymała około 150 nagród i wyróżnień podczas targów CES 2022 w kategoriach urządzeń AGD, rozrywki domowej i rozwiązań biznesowych. Wśród najważniejszych trofeów znalazły się 24 nagrody CES za innowacyjność oraz nagrody 2022 CES Editor’s Choice wręczane przez Reviewed - dział recenzji produktów konsumenckich dziennika USA Today.

więcej »

Wzrost przychodów Clear Channel

Po okresie stagnacji wywołanej wybuchem pandemii covid-19 w branży outdoorowej nastał okres odwilży. Do zmian szykuje się notowany na giełdzie w Stanach Zjednoczonych, lider branży, Clear Chanel.

więcej »

Otwarcie 15. edycji

Organizatorzy Międzynarodowego Biennale Plakatu Terras Gauda - Francisco Mantecón rozpoczynają 15. edycję wydarzenia i zachęcają do wzięcia udziału w konkursie. Nagrodą główną dla zdobywcy 1 miejsca jest kwota w wysokości 10 000 euro. Jest to jedyne międzynarodowe biennale, które organizuje wystawę wszystkich uczestniczących w nim plakatów.

więcej »

Wzrosty rynku OOH w Polsce

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej zaprezentowała raport na temat wielkości rynku OOH w Polsce w trzecim kwartale 2021 roku. Jak podano w raporcie, wielkość sprzedaży na rynku reklamy zewnętrznej w Polsce w trzech segmentach rynku reklamy zewnętrznej, tj. klasyczne OOH, City Transport oraz reklama DOOH zamknęła się w 118,5 milionach złotych i była dla tej samej bazy firm wyższa aniżeli w trzecim kwartale 2020 roku o 16,1%.

więcej »

„Beyond Expectation”

Firma Sharp NEC Display Solutions Europe zapowiedziała swoją obecność na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2022, które odbędą się w dniach od 1 do 4 lutego 2022 roku. Na jednej z największych wystaw na świecie dla dostawców rozwiązań AV i integracji systemów, firma przedstawi po raz pierwszy połączoną ofertę dwóch wiodących marek: Sharp oraz NEC.

więcej »

Zwyciężczyni 22. edycji

Konkurs Galerii Plakatu AMS został rozstrzygnięty. Zdobywczynią głównej nagrody 22. edycji została Anna Parada, a wśród wyróżnionych twórców znaleźli się: Liliia Drahomaretska, Łukasz Mesjasz, Katarzyna Nachman, Julia Sikorska oraz Wiktoria Wojnarowska. Zadaniem uczestników konkursu, ujętym w haśle „(Nie)bezpieczne pasy”, było zaprojektowanie plakatu wskazującego niebezpieczeństwa, jakie grożą pieszym na pasach oraz przedstawiającego zasady odpowiedzialnego zachowania się na nich.

więcej »

Targi już w marcu

Organizatorzy targów ICE Europe, CCE International oraz InPrint Munich 2022 potwierdzili datę wydarzeń, które odbędą się  dniach od 15 do 17 marca 2022 roku w Centrum Targowym w Monachium. Otwarto także rejestrację dla zwiedzających. Do tej pory swoją obecność na targach branży przetwórstwa, papieru i druku potwierdziło 467 wystawców.

więcej »

Laureaci Kreatury

Pod koniec listopada odbyła się gala wręczenia nagród w 25. edycji Konkursu Niezależnej Kreacji „Kreatura”. Redakcja miesięcznika „Media Marketing Polska” wręczyła statuetki za najbardziej oryginalne i nieszablonowe projekty marketingowe w 2021 roku. Przyznano 21 nagród głównych. Wręczono także 25 wyróżnień i jedną nagrodę specjalną.

więcej »

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama