Biznes i Ludzie

Nominowani 22. edycji Effie

Jurorzy 22. edycji konkursu Effie Awards Poland 2021 przyznali 78 nominacji dla najlepszych kampanii i rozwiązań marketingowych. Spośród agencji mediowych najwięcej nominacji otrzymała firma Starcom, wśród agencji reklamowych McCann Poland, a wśród reklamodawców McDonald’s i Grupa Maspex.

więcej »

Jacek Bednarski w Sharp

Firma Sharp Electronics rozszerzyła dział sprzedaży pośredniej na terenie Polski o nowego członka zespołu. Jacek Bednarski posiada ponad 15 letnie doświadczenie przy współpracy z partnerami handlowymi. W Sharp objął stanowisko Partner Account Managera i będzie odpowiedzialny za sieć autoryzowanych partnerów.

więcej »

Dwie strony medalu

Genewa została pierwszym miastem w Szwajcarii, które wprowadzi zakaz umieszczania reklam i plakatów w przestrzeni miejskiej. Wyjątek będą stanowiły reklamy promujące wydarzenia kulturalne. Jak podkreśla Emmanuel Deonna, członek inicjatywy obywatelskiej Zero Pub, reklamy te zniekształcają krajobraz miasta oraz „sprzedają marzenia, które dla wielu są nieosiągalne”.

więcej »

A Taste of Colour

Podczas międzynarodowych targów druku Fespa Global Print Expo 2021, które odbędą się w dniach od 12 do 15 października w Amsterdamie, firma Canon po raz pierwszy zaprezentuje plotery Colorado 1630 i Arizona 135 GT oraz kompletny zestaw do produkcji tapet w technologii UVgel Wallpaper Factory.

więcej »

Esencja RemaExtra 2021

17 września zakończyły targi branży reklamy i druku RemaExtra, które zebrały blisko 6000 gości z 35 krajów i ponad 170 wystawców. Zwiedzający mieli okazję sprawdzić zmiany w branży reklamy i druku a także odnowić dotychczasowe i nawiązać nowe kontakty. Przez 3 dni targów goście mieli możliwość poznać tysiące nowych produktów i technologii, zdobywając inspirację, a także cenną wiedzę i doświadczenie.

więcej »

Skuteczność outdooru

Firma AMS zbadała efektywność kampanii marki Wawel na nośnikach Digital Indoor. Badanie widoczności nośników AMS Digital Indoor przeprowadzono w ramach Ogólnopolskiego Panelu Badawczego Ariadna. Badanie swym zasięgiem objęło klientów w wieku 15+, odwiedzających Bonarka City Center i Galerię Bronowice w Krakowie. Dowiodło ono, że zdecydowana większość konsumentów zwraca uwagę na nośniki cyfrowe.

więcej »

Odpowiedzialna reklama

Firma AMS stworzyła największą w Polsce sieć proekologicznych reklam outdoorowych na Eko wiatach, które pozwolą zredukować ilość dwutlenku węgla w atmosferze. Projekt Eko przystanków został zrealizowany w Warszawie dzięki współpracy z marką Giorgio Armani (L’oreal).

więcej »

Tadeusz Kuczkowski w zespole

Tadeusz Kuczkowski został nowym dyrektorem sprzedaży systemów produkcyjnych w firmie Ricoh Polska. W nowej roli będzie odpowiedzialny za zarządzanie sprzedażą systemów do druku produkcyjnego oraz druku wielkoformatowego. Nowy dyrektor sprzedaży jest związany z branżą poligraficzną od ponad 20 lat.

więcej »

Bringing colour back!

Za kilka tygodni, to jest w dniach od 12 do 15 października 2021 roku, targi European Sign Expo i Fespa Global Print Expo 2021 powrócą do RAI w Amsterdamie, w Holandii. Zostaną tam zaprezentowane najnowsze osiągnięcia wielkoformatowego druku cyfrowego, druku na tekstyliach i sitodruku, znakowania oraz komunikacji wizualnej.

więcej »

Wydruk vs Rzeczywistość

Firma HP organizuje konkurs pod hasłem „Wydruk vs Rzeczywistość - od wizji do realizacji”. Zadanie konkursowe polega na przedstawieniu kreatywnej odpowiedzi na hasło konkursowe. Organizatorem konkursu wraz z HP jest serwis Archinea.

więcej »

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama