Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Mimaki School

Kształcenie się w zawodzie drukarza w Polsce nie jest rzeczą prostą. Firma Sico Polska wraz z Mimaki postanowiła zmierzyć się z tym problemem, organizując cykl szkoleń pod hasłem „Mimaki School” w miastach całej Polski. Każde z nich będzie dotyczyć innych zagadnień i tematów, a jeden uczestnik będzie mógł wziąć udział we wszystkich. Celem „szkoły” jest podwyższenie kwalifikacji zawodowych, wymiana wiedzy i umiejętności pomiędzy drukarzami z całej Polski i specjalistami współpracującymi z producentami maszyn. Najbliższe spotkanie, które odbędzie się 19 września w Krakowie, będzie dotyczyło druku solwentowego i UV. Wykłady prowadzone będą przez przedstawicieli takich firm jak Mimaki, Sico Polska, MacTac Polska i Ergosoft Szwajcaria. Jak na szkołę przystało, umiejętności słuchaczy Mimaki School będą sprawdzane za pomocą testu. Najlepsi „uczniowie” będą mieli okazję uczestniczyć w gali, która wyłoni najlepszych z najlepszych. Kursy będą odbywać się w Krakowie, Wrocławiu, Łodzi, Gdańsku i Warszawie. Ich celem jest przede wszystkim poszerzenie umiejętności polskich drukarzy. Cykl zakończy się wielką galą na torze rajdowym w Bednarach k. Poznania w ramach „ Szkoły bezpiecznej jazdy z Mercedesem”. Więcej informacji można znaleźć pod adresem: www.mimakischool.pl

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama