Kalendarium

13-14.03.2018 · Retail Summit, Warszawa

15-17.02.2018 · WETEC, Stuttgart

15-17.02.2018 · TV TecStyle Visions, Stuttgart

6-9.02.2018. · ISE, Amsterdam

7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn

Historia zdigitalizowana

Data publikacji: grudzień 2016

Muzeum II wojny światowej w Nowym Orleanie oferuje zwiedzającym nietypową atrakcję – dołączone do biletów wstępu cyfrowe nieśmiertelniki w postaci plastikowych kart wyposażonych w etykietę RFID. Wejście do muzeum prowadzi przez pulmanowski wagon, w którym goście muzeum mogą poczuć się niczym młodzi rekruci i upamiętnić swoją obecność, przykładając kartę do czytnika oraz podając swoje nazwisko i adres e-mail. Ich nieśmiertelnik przypisany zostanie do nazwiska i profilu autentycznych uczestników wojny – od pilotów, przez piechurów po marynarzy.

Komentarz miesiąca

Zwrot afektywny

Od dłuższego już czasu, a dokładnie od lat 90. XX wieku, współczesna filozofia oraz antropologia kultury mówi nam, że żyjemy w czasach afektywnego zwrotu. Tak więc w centrum uwagi stawiamy emocje, odczucia, uczucia, doznania… Czynimy tak również na łamach VISUAL COMMUNICATION, pytając m.in. o skuteczność kampanii społecznych i możliwości ich oddziaływania.

Reklama