Kalendarium

08-12.05.2017 · FESPA, Hamburg

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe, Bruksela

10-12.10.2017 · Digital Content Expo, Berlin

18-20.10.2017 · Viscom, Düsseldorf

14-16.11.2017 · InPrint, Monachium

Historia zdigitalizowana

Data publikacji: grudzień 2016

Muzeum II wojny światowej w Nowym Orleanie oferuje zwiedzającym nietypową atrakcję – dołączone do biletów wstępu cyfrowe nieśmiertelniki w postaci plastikowych kart wyposażonych w etykietę RFID. Wejście do muzeum prowadzi przez pulmanowski wagon, w którym goście muzeum mogą poczuć się niczym młodzi rekruci i upamiętnić swoją obecność, przykładając kartę do czytnika oraz podając swoje nazwisko i adres e-mail. Ich nieśmiertelnik przypisany zostanie do nazwiska i profilu autentycznych uczestników wojny – od pilotów, przez piechurów po marynarzy.

Komentarz miesiąca

2017: kolejne nowe otwarcie

Kończymy stary rok i dynamicznie wchodzimy w nowy! Mamy nadzieję – Drodzy Czytelnicy – że VISUAL COMMUNICATION towarzyszył Wam w roku ubiegłym i będzie Wam towarzyszył w roku 2017. Nieustająco nie tylko pozostajemy na tropach najnowszych rozwiązań technologicznych, lecz również analizujemy tajniki komunikacji wizualnej w sferze języka reklamy...

Reklama