Miniaturowe specjały

Data publikacji: grudzień 2016

 

W ramach kampanii promującej przewodnik restauracyjny na 2017 rok i powtórne wprowadzenie na rynek aplikacji z recenzjami lokali firma Zagat otworzyła w Nowym Jorku tymczasową restaurację serwującą darmowe miniaturowe wersje potraw z lokali najwyżej ocenianych w aplikacji. Klienci mogli spróbować maleńkich hamburgerów, pizzy, tacos, a nawet czekoladowych ciastek. Mikroskopijne były nie tylko same porcje, ale też przybory kuchenne wykorzystywane przy ich przygotowywaniu – cały proces odbywał się zresztą na oczach konsumentów.

 

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama