Kalendarium

08-12.05.2017 · FESPA, Hamburg

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe, Bruksela

10-12.10.2017 · Digital Content Expo, Berlin

18-20.10.2017 · Viscom, Düsseldorf

14-16.11.2017 · InPrint, Monachium

Pojedynek rywali

Data publikacji: grudzień 2016

W krajach anglosaskich Halloween – oprócz uciechy dla najmłodszych – stanowi także inspirację do pomysłowych żartobliwych tematycznych kampanii reklamowych. W takim właśnie nastroju firma Pepsi zaczepiła odwiecznego rywala, przedstawiając puszkę swojego napoju owiniętą czerwoną peleryną z logo Coca-Coli z komentarzem: We wish you a scary Halloween. Coca-Cola nie pozostała dłużna, zmieniając podpis w zdjęciu na: Everybody wants to be a hero. Na tle ogranej stylistyki halloweenowych reklam zaczepka i riposta tworzą zgrany i świeży duet.

Komentarz miesiąca

2017: kolejne nowe otwarcie

Kończymy stary rok i dynamicznie wchodzimy w nowy! Mamy nadzieję – Drodzy Czytelnicy – że VISUAL COMMUNICATION towarzyszył Wam w roku ubiegłym i będzie Wam towarzyszył w roku 2017. Nieustająco nie tylko pozostajemy na tropach najnowszych rozwiązań technologicznych, lecz również analizujemy tajniki komunikacji wizualnej w sferze języka reklamy...

Reklama