Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Pojedynek rywali

Data publikacji: grudzień 2016

W krajach anglosaskich Halloween – oprócz uciechy dla najmłodszych – stanowi także inspirację do pomysłowych żartobliwych tematycznych kampanii reklamowych. W takim właśnie nastroju firma Pepsi zaczepiła odwiecznego rywala, przedstawiając puszkę swojego napoju owiniętą czerwoną peleryną z logo Coca-Coli z komentarzem: We wish you a scary Halloween. Coca-Cola nie pozostała dłużna, zmieniając podpis w zdjęciu na: Everybody wants to be a hero. Na tle ogranej stylistyki halloweenowych reklam zaczepka i riposta tworzą zgrany i świeży duet.

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama