Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Pojedynek rywali

Data publikacji: grudzień 2016

W krajach anglosaskich Halloween – oprócz uciechy dla najmłodszych – stanowi także inspirację do pomysłowych żartobliwych tematycznych kampanii reklamowych. W takim właśnie nastroju firma Pepsi zaczepiła odwiecznego rywala, przedstawiając puszkę swojego napoju owiniętą czerwoną peleryną z logo Coca-Coli z komentarzem: We wish you a scary Halloween. Coca-Cola nie pozostała dłużna, zmieniając podpis w zdjęciu na: Everybody wants to be a hero. Na tle ogranej stylistyki halloweenowych reklam zaczepka i riposta tworzą zgrany i świeży duet.

Komentarz miesiąca

Postęp i nieustanne przyspieszenie technologiczne

Czy jeszcze nadążamy za technologicznymi nowościami, chociażby z dziedziny druku wielkoformatowego czy digital signage? Prawie w każdym numerze VISUAL COMMUNICATION relacjonujemy dla Was, Drodzy Czytelnicy,  kolejną rewolucję w tych sferach. Inaczej nie będzie i tym razem. Mam nadzieję, że nadążacie za postępem i za naszymi relacjami, nie dostając przy tym zadyszki!

Reklama