Kalendarium

13-14.03.2018 · Retail Summit, Warszawa

15-17.02.2018 · WETEC, Stuttgart

15-17.02.2018 · TV TecStyle Visions, Stuttgart

6-9.02.2018. · ISE, Amsterdam

7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn

Pojedynek rywali

Data publikacji: grudzień 2016

W krajach anglosaskich Halloween – oprócz uciechy dla najmłodszych – stanowi także inspirację do pomysłowych żartobliwych tematycznych kampanii reklamowych. W takim właśnie nastroju firma Pepsi zaczepiła odwiecznego rywala, przedstawiając puszkę swojego napoju owiniętą czerwoną peleryną z logo Coca-Coli z komentarzem: We wish you a scary Halloween. Coca-Cola nie pozostała dłużna, zmieniając podpis w zdjęciu na: Everybody wants to be a hero. Na tle ogranej stylistyki halloweenowych reklam zaczepka i riposta tworzą zgrany i świeży duet.

Komentarz miesiąca

Tam, gdzie zaczynają się druk, logo(typ), smart cities…

Tym razem, Drodzy Czytelnicy, zabieramy Was na FESPA Global Print Expo - Międzynarodowe Targi Druku Cyfrowego (15-18 maja; Berlin). Jesteśmy tam obecni od lat, by relacjonować dla Was na bieżąco wszelkie zmiany dotyczące druku wielkoformatowego. Hasło targów tym razem brzmi: „Where Print Takes Off" (Tam, gdzie zaczyna się druk). Wskazuje ono jak istotne są targi FESPA jako międzynarodowa platforma, związana z prezentacją nowych technologii dotyczących wielkiego formatu, sitodruku i druku na tekstyliach.

Reklama