Kalendarium

08-12.05.2017 · FESPA, Hamburg

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe, Bruksela

10-12.10.2017 · Digital Content Expo, Berlin

18-20.10.2017 · Viscom, Düsseldorf

14-16.11.2017 · InPrint, Monachium

Próba śmiałków

Data publikacji: grudzień 2016

W lutym na ekrany kin wejdzie nowy film w reżyserii Guya Ritchie’ego – Król Artur: Legenda miecza. W ramach kampanii reklamującej produkcję studio Warner Brothers podjęło się znalezienia prawowitego króla nie tylko w świecie filmowym, ale i rzeczywistym. W Wielkiej Brytanii, Nowym Jorku i Hong Kongu chętni będą mogli podjąć próbę wyciągnięcia nowoczesnego Excalibura ze skały. Ich wysiłki będą oceniane przez czujniki nacisku, czujniki biometryczne i kamery do rozpoznawania emocji, które na podstawie zebranych danych prześlą do skały sygnał, by uwolniła uwięziony miecz. W każdym kraju koronowany będzie jeden władca (lub władczyni) dziennie, a zwycięzcy nagrodzeni zostaną biletami na premierowy pokaz filmu.

Komentarz miesiąca

Zwrot afektywny

Od dłuższego już czasu, a dokładnie od lat 90. XX wieku, współczesna filozofia oraz antropologia kultury mówi nam, że żyjemy w czasach afektywnego zwrotu. Tak więc w centrum uwagi stawiamy emocje, odczucia, uczucia, doznania… Czynimy tak również na łamach VISUAL COMMUNICATION, pytając m.in. o skuteczność kampanii społecznych i możliwości ich oddziaływania.

Reklama