Kalendarium

13-14.03.2018 · Retail Summit, Warszawa

15-17.02.2018 · WETEC, Stuttgart

15-17.02.2018 · TV TecStyle Visions, Stuttgart

6-9.02.2018. · ISE, Amsterdam

7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn

Wspomnijmy Land Rovera

Land Rover, jeden z czołowych producentów samochodów terenowych, ogłosił informację o zakończeniu produkcji  kultowej serii Defender, powodując szok i niedowierzanie wśród fanów tego modelu, powszechnie uważanego za jeden z najpopularniejszych i najbardziej niezawodnych w historii brytyjskiej marki. Dwie pochodzące z Południowej Afryki agencje reklamowe, Y&R South Africa oraz Cape Town postanowiły złożyć hołd legendarnemu pojazdowi, który przez lata dzielnie radził sobie na trudnych terenach ich ojczyzny. Aby pożegnać Defendera z należnymi mu honorami, zaproponowano jego fanom, by swoimi wspomnieniami podzielili się ze wszystkimi. Zebrane przez agencje historie wraz z filmami i fotografiami, opatrzone hasztagiem #celebratedefender, zostały opublikowane na dedykowanej stronie internetowej oraz w najbardziej popularnych mediach społecznościowych. Najlepsze i najciekawsze z nich pojawiły się na ponad 80 billboardach rozmieszczonych na terenie całego kraju. Twórcy nawet w najśmielszych wyobrażeniach nie spodziewali się gigantycznego odzewu kampanii. Przez niecały rok jej trwania, obejrzało ja ponad 580 milionów osób.

Komentarz miesiąca

Zwrot afektywny

Od dłuższego już czasu, a dokładnie od lat 90. XX wieku, współczesna filozofia oraz antropologia kultury mówi nam, że żyjemy w czasach afektywnego zwrotu. Tak więc w centrum uwagi stawiamy emocje, odczucia, uczucia, doznania… Czynimy tak również na łamach VISUAL COMMUNICATION, pytając m.in. o skuteczność kampanii społecznych i możliwości ich oddziaływania.

Reklama