Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

10-12.02.2021 · RemaDays, Nadarzyn

Interviews

  • Sternal International - Nawilżanie tworzy klimat
  • Nawilżanie jest jak muzyka, tworzy klimat - mawia Adam Sternal, właściciel firmy Sternal International. Przedsiębiorstwo dostarcza swoim klientom najnowocześniejszych technologii do efektywnego nawilżania powietrza, redukcji zapylenia, a także napięcia elektrostatycznego i temperatury...

    więcej »
  • Szanse rozwoju OOH. Kampanie reklamowe na dworcach
  • Dworce kolejowe w Polsce rocznie odwiedza kilkadziesiąt milionów pasażerów oraz klientów galerii handlowych, które coraz częściej sąsiadują z dworcami. Nowoczesne przestrzenie i ich atrakcyjna lokalizacja sprawiają, że kolejowe obiekty stają się doskonałą przestrzenią reklamową.

    więcej »
  • Rozmowa z Piotrem Kaczorowskim z firmy Bluejet
  • Z Piotrem Kaczorowskim, współwłaścicielem firmy Bluejet, projektującej materiały POS i produkującej je na maszynie Fujifilm INCA Onset S20, o możliwościach technologicznych i kreacyjnych, jakie posiada nowoczesne przedsiębiorstwo, rozmawiał Krzysztof Koc z VISUAL COMMUNICATION.

    więcej »
  • TabKiosk
  • Codziennie wielu specjalistów od marketingu głowi się nad tym, jak skuteczniej otworzyć się na nowoczesnego klienta, co robić, by  komunikacja z nim była naprawdę udana, by przy jej okazji wypromować produkt lub usługę, zebrać opinie czy zwyczajnie wesprzeć sprzedaż…

     

     

     

    więcej »
  • System Lokalizator
  • System, stworzony przez firmę IMS r&d, jest przeznaczony do zastosowania w galeriach handlowych i centrach rozrywki. Konstrukcja opiera się na wielkoformatowych monitorach dotykowych, wyposażonych w dedykowane oprogramowanie.

    więcej »
  • Leasing w poligrafii
  • Branża leasingowa odnotowała w zeszłym roku rekordowe wyniki. Wartość sfinalizowanych transakcji w porównaniu z rokiem poprzednim wzrosła o 21%. A w najbliższym czasie jednym z najszybciej rosnących segmentów rynku będą maszyny, także te używane w poligrafii. Dlaczego warto zdecydować się na leasing, wybierając maszynę drukującą i na czym on właściwie polega?

    więcej »
  • Trafić pod strzechy. Wywiad ze Sławomirem Harazinem.
  •  

    „Digital Signage to środowisko, które wciąż dojrzewa. Dlatego też chcemy zbudować podwaliny tego rynku, choć wiemy, że to będzie trudne.” Ze Sławomirem Harazinem, Wiceprezesem Zarządu Action rozmawia Łukasz Mikołajczak.

    więcej »
  • Wymowne infokioski. Inne oblicze wywiadu.
  •  Jest jedno słowo, którym wszyscy powinniśmy kierować się jak regułą – wzajemność – powiedział Konfucjusz. Istnieje zespół, w Polsce, w XXI wieku, realizujący to antyczne chińskie założenie. Firma infomiasto.com tworzy infokioski bez barier, które pozwalają na dystrybucję treści w profesjonalny, preferencyjny (i przyjazny!) sposób.

    więcej »
  • Specjaliści od optimum. Rozmowa z Barbarą Braun-Metz
  • Coraz więcej producentów decyduje się na wysokojakościowe rozwiązania do druku cyfrowego. W takim przypadku jakość kolorów oferowana klientowi musi być optymalna. Jednak kalibrowanie i optymalizowanie systemów cyfrowych nie należy do najprostszych zadań. ColorLogic proponuje wobec tego platformę ZePrA, pomocną w zarządzaniu barwą.

    więcej »
  • Prawidziwy superblat. Rozmowa z Krzysztofem Osińskim.
  • Przed rokiem na polskim rynku pojawiła się marka StołyMultimedialne.PL. Stworzył ją zespół pasjonatów, który zdobywał doświadczenie w branży Digital Signage już od 2011 roku, specjalizując się w projektach z wykorzystaniem multimedialnych nośników informacji. O interaktywnych rozwiązaniach, jakie oferują StołyMultimedialne.PL, opowiedział nam Krzysztof Osiński, reprezentant marki.

    więcej »
  • Komentarz miesiąca

    Targi drupa przeniesione!

    Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

    Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

    Reklama